Co se děje na trhu

Co se děje na trhu

Spotřebitelské nákupní rozhodování se odehrává z 90 % v místě prodeje

Mediální investice se více a více posouvají do okamžiků ovlivňujících nákupní rozhodování

Zadavatelé, mediální agentury a ani řetězce netuší, jak jsou instore kampaně prodejně efektivní

 

Investice do shoppermarketingu se staly jedním z nejsilnějších nemediálních kanálů v České republice:

Rok                  Investice

2018                3,12 mld. Kč

2019                3,24 mld. Kč

2020                4,30 mld. Kč

ZDROJ: Výzkum nemediálních komunikačních kanálů Asociace komunikačních agentur - AKA, podzim 2021

 

 

 
Reklama v místě prodeje měřená jednotným způsobem

Reklama v místě prodeje měřená jednotným způsobem

Všechny hlavní mediatypy realizují nezávislá měření, které spoluzadávají vlastníci jednotlivých médií

•        TV metrový výzkum – ATO (vlastníci TV stanic + mediální agentury ASMEA)

•        Mediaprojekt – UVDT (vydavatelé) + ASMEA

•        Radioprojekt – APSV (provozovatelé rozhlasových stanic) + ASMEA

•        Netmonitor – SPIR (provozovatelé webů) + mediální a online agentury

V retailu je žádoucí stejné a tržně standardizované řešení, kterým je InstoreMeter!

 

 

 
Komu je InstoreMeter určen

Komu je InstoreMeter určen

MO řetězce vlastnící instore komunikační kanály

Mediální a komunikační agentury

České i mezinárodní značky prodávané v MO síti 

Prodejci non-food a zboží dlouhodobé spotřeby

 

 

 
Jaká data InstoreMeter obsahuje

Jaká data InstoreMeter obsahuje

SRPs = počet kontaktů potenciálních nakupujících s in-store komunikací

Aktualizované údaje o efektivitě reklamních formátů v řetězcích

-        Aktuální datové ukazatele jednotlivých POS (RUC, Reach, ATS, ATS Relative) 

-        Efektivita jednotlivých POS (ve vztahu k průměrné ceníkové ceně)

-        Možnost filtrování dat (řetězce, čas, typ POS)

-        Možnost filtrace podle CS (sociodemografie)

Aktualizované údaje o realizovaných a probíhajících kampaních v řetězcích

-        Aktuální datové ukazatele realizovaných kampaní

Vizuální podoba realizovaných kampaní

 

 

 
Další možnosti

Další možnosti

InstoreMeter je neustále rozvíjen a doplňován o nové nástroje, další POS, další řetězce.

Máte zájem o kapitálový vstup do projektu?

Kontaktujte nás info@instoremeter.cz 

 

 

 
Metodika sběru dat

Metodika sběru dat

Socio - demo reprezentativní spotřebitelský panel výzkumné agentury Nielsen monitoruje své nákupní chování prostřednictvím námi vyvinuté aplikace. 

Respondent nakupuje dle svých běžných nákupních zvyklostí, nákup je obrazově zaznamenáván společně s tvarovými typy instore materiálů a průměrnou dobou strávenou u konkrétních POS materiálů.

 

 

 
Al technologie

Al technologie

Používáme unikátní technologii rozpoznávání obrazu, která umožní rozpoznání tvarů a rozměrů POS materiálů na základě strojového učení tisíců datových sad sebraných spotřebitelským panelem

Umělou inteligenci (AI) jsme naučili rozpoznávat a identifikovat objekt (konkrétní tvar a rozměr POS materiálu) = automatizace

AI je schopna nejen rozpoznávat tvar, ale i obsah = umožní také identifikaci konkrétních realizovaných kampaní

 

 

 
Benefity technického řešení

Benefity technického řešení

Systém je zcela nezávislý na prodejním místě

Není třeba instalovat identifikátory (tagy)

Systém umožňuje vyhodnotit zásah reklamním nosičem a efektivitu reklamní kampaně 

Panelový výzkum respondentů umožní analýzu sociodemografických parametrů u libovolně zvolené cílové skupiny (např. pro zjištění, zda reklamní nosiče v instore jsou vhodnější pro zásah mladších cílových skupin nebo lidí žijících v menších městech apod.)

 

    

 
Ochrana dat

Ochrana dat

Zveřejněná data jsou chráněna § 88 a násl. autorského zákona č. 121/2000 Sb. v platném znění. Jejich neoprávněné užití poškozuje zájmy Idealisti, s.r.o. jako vlastníka dat a uživatel těchto stránek proto není bez souhlasu Idealisti, s.r.o. oprávněn zde publikované výsledky jakýmkoliv způsobem dále zveřejňovat, rozmnožovat, rozšiřovat, pořizovat jakékoliv přepisy, archivovat a dále zpracovávat.