Spotřebitelské nákupní rozhodování se odehrává z 90 % v místě prodeje
Mediální investice se více a více posouvají do okamžiků ovlivňujících nákupní rozhodování
Zadavatelé, mediální agentury a ani řetězce netuší, jak jsou instore kampaně prodejně efektivní
Investice do shoppermarketingu se staly jedním z nejsilnějších nemediálních kanálů v České republice:
Rok Investice
2018 3,12 mld. Kč
2019 3,24 mld. Kč
2020 4,30 mld. Kč
ZDROJ: Výzkum nemediálních komunikačních kanálů Asociace komunikačních agentur - AKA, podzim 2021
Všechny hlavní mediatypy realizují nezávislá měření, které spoluzadávají vlastníci jednotlivých médií
• TV metrový výzkum – ATO (vlastníci TV stanic + mediální agentury ASMEA)
• Mediaprojekt – UVDT (vydavatelé) + ASMEA
• Radioprojekt – APSV (provozovatelé rozhlasových stanic) + ASMEA
• Netmonitor – SPIR (provozovatelé webů) + mediální a online agentury
V retailu je žádoucí stejné a tržně standardizované řešení, kterým je InstoreMeter!
MO řetězce vlastnící instore komunikační kanály
Mediální a komunikační agentury
České i mezinárodní značky prodávané v MO síti
Prodejci non-food a zboží dlouhodobé spotřeby
SRPs = počet kontaktů potenciálních nakupujících s in-store komunikací
Aktualizované údaje o efektivitě reklamních formátů v řetězcích
- Aktuální datové ukazatele jednotlivých POS (RUC, Reach, ATS, ATS Relative)
- Efektivita jednotlivých POS (ve vztahu k průměrné ceníkové ceně)
- Možnost filtrování dat (řetězce, čas, typ POS)
- Možnost filtrace podle CS (sociodemografie)
Aktualizované údaje o realizovaných a probíhajících kampaních v řetězcích
- Aktuální datové ukazatele realizovaných kampaní
Vizuální podoba realizovaných kampaní
InstoreMeter je neustále rozvíjen a doplňován o nové nástroje, další POS, další řetězce.
Máte zájem o kapitálový vstup do projektu?
Kontaktujte nás info@instoremeter.cz
Socio - demo reprezentativní spotřebitelský panel výzkumné agentury Nielsen monitoruje své nákupní chování prostřednictvím námi vyvinuté aplikace.
Respondent nakupuje dle svých běžných nákupních zvyklostí, nákup je obrazově zaznamenáván společně s tvarovými typy instore materiálů a průměrnou dobou strávenou u konkrétních POS materiálů.
Používáme unikátní technologii rozpoznávání obrazu, která umožní rozpoznání tvarů a rozměrů POS materiálů na základě strojového učení tisíců datových sad sebraných spotřebitelským panelem
Umělou inteligenci (AI) jsme naučili rozpoznávat a identifikovat objekt (konkrétní tvar a rozměr POS materiálu) = automatizace
AI je schopna nejen rozpoznávat tvar, ale i obsah = umožní také identifikaci konkrétních realizovaných kampaní
Systém je zcela nezávislý na prodejním místě
Není třeba instalovat identifikátory (tagy)
Systém umožňuje vyhodnotit zásah reklamním nosičem a efektivitu reklamní kampaně
Panelový výzkum respondentů umožní analýzu sociodemografických parametrů u libovolně zvolené cílové skupiny (např. pro zjištění, zda reklamní nosiče v instore jsou vhodnější pro zásah mladších cílových skupin nebo lidí žijících v menších městech apod.)
Zveřejněná data jsou chráněna § 88 a násl. autorského zákona č. 121/2000 Sb. v platném znění. Jejich neoprávněné užití poškozuje zájmy Idealisti, s.r.o. jako vlastníka dat a uživatel těchto stránek proto není bez souhlasu Idealisti, s.r.o. oprávněn zde publikované výsledky jakýmkoliv způsobem dále zveřejňovat, rozmnožovat, rozšiřovat, pořizovat jakékoliv přepisy, archivovat a dále zpracovávat.